[ Pobierz całość w formacie PDF ]
przedsiębiorstwa odnajdując jego ukryte korzenie, Wydawnictwo Naukowe PWN,
Warszawa 2001.
11. Fazlagić J. A., Wiedza kolektywna na przykładzie polskiej oświaty, czasopismo internetowe
SGH w Warszawie E-mentor nr 1/2008.
12. Ferguson G. A., Takane Y., Analiza statystyczna w psychologii i pedagogice, Wydawnictwo
Naukowe PWN, Warszawa 2003.
13. Fitz-Enz J., Rentowność inwestycji w kapitał ludzki, Oficyna Ekonomiczna Dom
Wydawniczy ABC, Kraków 2001.
14. Fukuyama F., Zaufanie: kapitał społeczny a droga do dobrobytu, PWN,Warszawa 2000.
15. Kacprzyk J., Nahorski Z., Wagner D., Zastosowania badań systemowych w nauce, technice
i ekonomii, wyd. EXIT 2005.
16. Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Narodowe
Strategiczne Ramy Odniesienia 2007 2013, dokument przyjęty przez Radę Ministrów,
Warszawa 29. 11. 2006.
17. Niemierko B., Pomiar wyników kształcenia, WSiP, Warszawa 1999.
18. Niemierko B., Testy osiągnięć szkolnych. Podstawowe pojęcia i techniki obliczeniowe, WSiP,
Warszawa 1975.
19. Niemierko B., Wartość dodana osiągnięć uczniów, szkół i regionów, EGZAMIN, Biuletyn
badawczy CKE, Komunikowanie wyników egzaminów zewnętrznych 3/2004.
20. Putnam R. D., Demokracja w działaniu. Tradycje obywatelskie we współczesnych Włoszech,
Kraków Warszawa 1995.
21. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 26 lutego 2002 r. w sprawie
podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego (& )
dla: szkół podstawowych i gimnazjów, liceów ogólnokształcących, liceów profilowanych
i techników, zasadniczych szkół zawodowych, szkół ponadpodstawowych (Dz. U. Nr 51
z 2002 r., z póz. zm.) Załącznik nr 4.
22. Szmigel M. K., Rappe A., Komunikowanie wartości dodanej osiągnięć szkolnych uczniom,
nauczycielom i dyrektorom szkół, XII Krajowa Konferencja Diagnostyki Edukacyjnej, www.
oke.krakow.pl.
23. Szmigel M. K., Rappe A., Przydatność uproszczonej (staninowej) metody szacowania
wartości dodanej osiągnięć uczniów, szkół i jednostek administracyjnych oświaty, XII
Krajowa Konferencja Diagnostyki Edukacyjnej, www.oke.krakow.pl.
24. Teoria i praktyka egzaminowania, Analiza i interpretacja wyników oceniania
i egzaminowania, Wydział Badań i Ewaluacji CKE, Warszawa, kwiecień 2007.
25. Walukiewicz S., Trzy modele do analizy kapitału społecznego, Badania operacyjne i systemowe
2006. Wiedza systemowa dla rozwoju regionów i przedsiębiorstw w Polsce, pod red.
J. Stachowicza, A. Straszaka, S.Walukiewicza, Exit Warszawa 2006.
26. Wiktorzak A. A., Rola kapitału społecznego w funkcjonowaniu nowoczesnej szkoły,
Miesięcznik Dyrektor Szkoły, Wolters Kluwer, Warszawa 2007.
27. Wiktorzak A. A., Zarządzanie zmianą a jakość placówki oświatowej, Analiza systemowa
w finansach i zarządzaniu, tom 9, pod red J. Hołubca, Warszawa 2007.
106
[ Pobierz całość w formacie PDF ]